اندروید 4.3 چقدر سریع‌تر خواهد بود؟ انتشار بنچمارک‌های جدید نکسوس 4
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
اندروید 4.3 چقدر سریع‌تر خواهد بود؟ انتشار بنچمارک‌های جدید نکسوس 4
دسته بندی : News,,
  • بازدید : (412)

 

 

فارنت: با توجه به درز رام‌های اندروید ۴٫۳ برای گلکسی اس ۴ و نکسوس ۴ در روزهای اخیر این سوال پیش می‌آید که دستگاه با ارتقا به اندروید ۴٫۳ چقدر سریع‌تر خواهد شد؟ بنچمارک‌های نکسوس ۴ با اندروید ۴٫۳ به این سوال پاسخ می‌دهند.

 

علاوه بر پشتیبانی از استانداردهای جدید بلوتوث، امکان T9 در شماره‌گیر، اپلیکیشن جدید دوربین، گالری، Google Keep و پلی استور به نظر می‌رسد اندروید ۴٫۳ از نظر کارایی و سرعت نیز بهبود یافته باشد.

تست اول و دوم مربوط به CFBench – native و CFBench – Java هستند. در اولین تست اندروید ۴٫۳ با ختلاف ناچیزی پایین‌تر از ۴٫۲٫۲ قرار می‌گیرد که تفاوت زیادی را مشخص نمی‌کند اما در تست جاوا پیشتازی ۵۰۰ امتیازی اندروید ۴٫۳ نشان‌گر آن است که اپلیکیشن‌هایی که از NDK استفاده نمی‌کنند کارایی و سرعت بهتری خواهند داشت.

CFBench-android-4.3

در بخش گرافیک اوضاع بهتر است؛ از آن‌جایی که اندروید ۴٫۳ از OpenGL ES 3.0 پشتیبانی می‌کند نتایج بنچمارک‌های GLBenchmark در هر دو حالت onscreen و offscreen بهبود قابل توجهی را نشان می‌دهد. به طوری که در حالت onscreen حدود ۵ و در offscreen حدود ۶ فریم بر ثانیه تصاویر سریع‌تر رندر خواهند شد. البته باید توجه داشت که بازی‌ها برای بهره‌بردن از OpenGL ES 3.0 باید بهینه‌سازی شوند.

GLBenchmark-android-4.3

البته توجه داشته باشید نسخه نهایی اندروید ۴٫۳ احتمالاً بهتر و سریع‌تر از نسخه‌های درزکرده عمل خواهد کرد و شاید گوگل چند ترفند مخفی برای نمایش در آستینش نگاه داشته باشد.


چاپ این صفحه
برچسب ها : ,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: